joi, 1 aprilie 2010

Sergiu Cociorva si-a dat DEMISIA!

Comisarul orasului, Sergiu Cociorva, si-a dat demisia acum cateva clipe, pana la finalizarea anchetei pe marginea evenimentelor din 7 aprilie.
Cociorva: "Eu mi-am dat demisia inainte de a discuta cu premierul Vlad Filat. Resping toate acuzatiile la adresa mea privind implicarea in evenimentele din aprilie. Imi rezerv dreptul de a-mi apara onoarea si demnitatea conform Constitutiei. Ofer posibilitatea Comisariatului sa activeze normal, fara sa-i fie afectata imaginea cumva din cauza mea."
Premierul Vlad Filat efectueaza o vizita inopinata la Comisariatul General de Politie, fiind insotit de cativa ministri.
Dupa ce a vizitat Izolatorul de Detentie Preventiva, premierul a intrebat cum se desfasoara ancheta ce vizeaza politistii implicati in maltratarile din aprilie 2009. Ministrul de Interne, Victor Catan, a spus ca investigatiile continua, iar Vlad Filat a cerut oamenilor legii vizati de anchet sa se autosesizeze si sa-si dea demisia.